Let's catch up!

BIG HAPPENING! Elin börjar blogga igen, woho! Okej, jag slutade egentligen aldrig blogga, det var faktiskt sommar och jag hade inte tillgång till internet  + jag har inte haft något roligt att skriva om. Nu börjas det igen! Måste antagligen berätta om min sommar innan jag börjar igen, men vi kör det lite fort bara, va?
Sommaren i korta drag:
- Varit på landet
- Träffat gamla och nya kompisar
- Varit i Grekland
- Varit på läger
- Varit i stan
Det var nästan den kortaste sammanfattningen ni någonsin sett va? Go me! Jag har ca. 4000 bilder från sommaren, så det kommer bli riktigt mycket bilder!
Skolan har börjat igen och det känns väll halvbra. Men det kändes ju som att det var dags ändå, när det blev kallare och man knappt hade något att göra på dagarna... Vi har ungefär ett ton läxor just nu (vadå rivstart?) som jag borde sätta igång med... Hoppas ni har haft en bra sommar!
Fin kväll på stranden på lägret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0