På väg hem!

Jag vet att min uppatering just nu suger, jag ska inte förneka det. Ujujuj, det syns på statistiken kan jag lova! Tack alla ni som kikar in i hopp om ny uppdatering!
Jag har varit på landet i nån vecka (?) nu, och sitter in this very moment på bussen hem (nej jag vet inte vems internet det här är...). Idag spöregnade det hela dagen - lika bra det, då är man inte ledsen för att man behöver åka därifrån! Annars har det varit toppenväder hela tiden, jag har blivit bruuun! Haha *lycklig* (och bränt mig för första gången i mitt liv för att jag (idiot) glömde solkräm. (Visste ni att man kan bränna sig på knäna?) Vad har jag mer gjort...? JO, jag har suttit på en häst för fösta gången i mitt liv! WOW! *publiken drar efter andan och vaaaad ska Elin hitta på härnäst?* På midsommarafton var vi på en hembygdsgård och där fanns det hästan men fick rida på (för 10 kronor, hehe), och jag var verkligen tvungen att pröva, även om jag skakade lite, men min kompis var där med sin häst (en liten B-ponny, haha) så jag fick rida på honom! Eller ja... rida och rida... jag satt i sadeln och min kompis gick ett varv med hästen i hagen... Men whatever!
Nu ska jag publicera dethär inlägget innan interner slutar fungera... Jag åker hem några dagar tidigare från landet för att kunna titta på Eclipse, det gick inga bussar igår, så tyvärr kunde jag inte se premiären... Menmen, jag är glad att jag kan se den mitt i sommarn i alla fall!
Innan vi åkte (har inte laddat upp bilderna än) blekfis... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0