Sommarlov!

Först nu börjar jag fatta att jag har sommarlov, det tar ett tag att vänja sig! Jag har vaknat klockan 7 igår och idag, antagligen för att jag är inställd på skola... Hoppas att det går över snart!
Mitt internet har inte fungerat på hela helgen, det är något konstigt med min dator så nu är jag inte på pappas, men jag jobbar med problemet, okej?
I fredags hade jag min skolavslutning, det var den sorgligaste någonsin! Det var mycket tårar och kramar inblandade! Laddar upp bilderna så fort jag kan!
På kvällen träffade jag Alice, Elsa, Isabelle och Josephine hemma hos Elsa, det var supertrevligt! Tyvärr tog jag inga bilder alls där (minneskortet blev fullt). Efter det sov jag hos Alice, vi kollade på Harry Potter och jag utmanade min hästallergi! (Kunde knappt andas när vi skulle sova för allt hästhår i hennes rum, haha!)
I söndags (vad är det för dag idag..?) Följde jag med Alice för att se när hon tävlade hoppning med sin fina häst Flash! Snacka om att utmana allergin va? Haha! Hon var jätteduktig, bilder från det kommer också!
Nu ska jag börja göra mig iordning för att åka in till nacka, ska sova hos en kompis. Jag lovar att jag ska ladda upp bilderna!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

vilken fin header!! :)

2010-06-16 @ 19:09:48
URL: http://wildinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0