Studentmottagning

Kom tillbaka från min kusins studentmottagning för en stund sen, kulkul!
Det första jag gjorde var att ta lite bilder för att kunna lägga upp i bloggen, eftersom jag vet att jag inte har uppdaterar så bra på sista tiden... På bilderna jag tagit ser jag twilight-affisherna. De tar över mitt rum. De är fula. De är stora. Så jag tog ner dem. Gott folk: Mitt twilight-besatta liv är nu över! Tills på söndag antar jag. Ni som är insatta vet att då släpps den nya twilight-boken. Ni som inte var insatta är nu det! Boken heter "The Short Second Life of Bree Tanner: An Eclipse Novella". Ja, jag ska köpa den. Och ja, jag vet att jag kommer bli beroende igen.
Hade på mig en ny favorit från Lindex, ska ha den på avslutningen också tror jag!
Nu ska jag kolla på en film innan jag går och lägger mig! Eller kanske bara ett DHW eller GG-avsnitt, borde inte stanna uppe allt för sent...
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0