Vad gör man?

Hej på er! Hoppas att ni mår bra! Om ni mår bättre än mina fötter så mår ni toppen! Ni vet skorna jag köpte igår? Jag kunde inte hålla mig, så jag hade dem i skolan idag, ingen bra idé. Men vad gör man? Snygga som sjutton, jag hade inget val! Imorgon blir det converse i alla fall, dagen börjar med fotbollsturnering så där har jag inte heller något direkt val (mina fötter tackar).
Eftersom att jag inte har några läxor kvar i skolan (slutar på fredag) så har jag absolut ingenting att göra när jag kommer hem, förutom att läsa den nya Twilight-boken för tillfället. Vad händer när den tar slut då? Ikväll med andra ord. Hm.
Nu ska jag göra middag till mig själv här hemma... själv... ensam... Ha en bra kväll!
Haha, skönt klipp med Magnus Betnér

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0