Packar... inte. Det vore inte likt mig att vara ute i god tid.

Den här låten får mig att blir glad och stressad på samma gång, så nu ska jag sätta igång med packningen ordentligt! Känns tufft att jag måste gå omkring i rödvita gympaskor hela dagarna i PARIS??? Surt... Fina bilder... Haha, nejdå! Det är inte ens jobbigt. Något som är jobbigt däremot är att Frankrikes flygplatser just nu är avstängda. (http://www.dn.se/nyheter/varlden/flygforbud-i-flera-lander-1.1090954) Kul. Allt hänger på hur vindarna blåser under natten. Planet går 14:40 imorgon, så man behöver inte stressa iväg 4 på morgonen som vi har gjort vissa andra gånger, och det känns väldigt skönt!
Förutom att packa nu så ska jag också ladda ner lite låtar så man har under resan... Skriva ut lite läxor (vi har ju mac-datorer med allt skolarbete i och mamma förbjuder mig att ta med datorn, så nu måste jag skriva ut allt...) och ladda ner bilderna från kameran till datorn så att jag har ett tomt minneskort! Köpte ett nytt idag som rymmer 1100 bilder. Det borde räcka. Tar med mitt 2 GB också, för säkerhets skull!

Förlåt för värsta länga tråkiga texten, nu ska jag börja packa, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0