Paris!

Okej, förlåt för att jag inte har bloggat på hela veckan, men jag har haft väldigt mycket i skolan (ja, jag skyller på det! Uppsatser, prov m.m.) och tyvärr så måste jag meddela att det inte kommer bli bättre på den närmsta tiden... Men det är en rolig anledning: På måndag åker jag till Paris!!! Jag längtar så mycket så att det inte är klokt! Jag har aldrig varit i Frankrike förut och det ska bli superkul att testa mina kunskaper i Franska! Ska vara där i en vecka och jag säger det igen, jag längtar som bara den!!!

Jag är en väldigt organiserad människa (inte i alla lägen, men jag måste ha koll på läget och veta vad jag ska göra!) så här kommer en liten lista på vad jag måste göra innan jag åker:

- Köpa linser (har bara 4 par kvar... smart där!)
- Köpa större minneskort till kameran (som det är nu så får jag bara plats med ca 600 bilder...)
- Ladda över gamla bilder till datorn
- Ta med franska-böckerna från skolan (kan ju vara smart)
- Skriva klart engelska-läxan
- Ladda mobilen med fler låtar
- Packa ner alla läxor...
- Packa allt annat (hur ska det gå...?)

Nu måste jag skriva klart min engelska-uppsats! Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0