Life is easier without worries.

Den här dagen har potential. Till att bli en riiiktigt bra dag!
Skickade in uppsatsen 03.22 igår. 3 timmar och 22 minuter för sent, men jag tror inte min lärare bryr sig... Hoppas jag...
Vaknade 11 och kunde inte somna om, har nu en sprängande huvudvärk. Okej, det låter som att jag är ironisk nu med att det här är en riktigt bra dag.. Men det är jag inte; jag har kollat på Gossipgirl och Skins på kanal5 play (how can you NOT love it?) och spelar nu hög musik och kollar på film när jag ligger i badet, haha! Snart ska jag träffa Mikaela och ikväll blir det bio med Alice :)
Hur är eran första riktiga dag på lovet?
Update:
WTF???? det är november??? Hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0