Tråkig dag!

Ibland är livet bara så otroligt trist. Tycker inte ni också det? Tråkigt trist och grått. Precis som vädret är nu alltså... Fast det är inte grått - det är svart. Klockan 17. Kul.
Jag ska i alla fall göra det bästa av kvällen (Alice måste stanna hemma och skriva sin uppsats, som BY THE WAY skulle lämnats in igår? Konstig tös....) och bara ta det lugnt.
Läsa lite...
Måla lite...
Uppdatera min flickr...
Kanske försöka mig på att fixa designen till bloggen...
Gå och lägga mig tidigt - fick 6 timmars sömn i natt...
Nu ska jag ner till 7-eleven och göra dem rika! Han som jobbar i kassan mellan 18-00.00 känner typ mig. Han vet typ hur mitt liv ser ut. Vilka mina vänner är. Vilken min favoritmössa är...

Ha en bra kväll! NJUT AV LOVET!!

Kommentarer
Postat av: Katten

JJ, Naomi, Katie, Emily, Cook, Effy, Freddie, Pandora, Thomas <3

2010-11-12 @ 10:04:47
URL: http://katjakatja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0