.

Okej, jag skojar inte. Jag har typ glömt bort att jag har en blogg...
Nu ska jag skita i vad jag tror att ni vill läsa om, nu skriver jag om vad fan jag vill, och hör sen! OKEJ? Om det inte duger får ni hitta en annan jävla blogg!
Skolan dödar mig. Långsamt. Plågsamt. Mycket att göra. Och allt kräver en perfekt planering. Vilket jag inte har. Och det är ju inte toppengreat ska jag säga er. Hehe.
Igår var det ju kanelbullens dag och jag var feeett sugen på kanelbullar, mamma säger att hon har köpt, även fast jag erbjöd mig att baka. Vet ni vad hon pluckar fram ur frysen? MINI JÄVLA KANELBULLAR! Tänk er två gifflar, så stora var de! NÄR DET ÄR KANELBULLENS DAG SKA MAN KÄKA EN KANELBULLE SÅ STOR ATT MAN SPYR NÄR MAN ÄTIT UPP DEN OCH DÄRMED BASTA!
Det är ju riktigt kul det här med bloggning, det ska jag fortsätta med! Gå nu och slicka er i röven, själv ska jag läsa boken min engelskalärare gett oss, den handlar om en ful tjej som upptäcker att hon är lesbisk. Hon blir kär i en tjej som bakar donuts. Jävligt bra bok. Inte. Om ni skulle känna för att läsa den, vilket jag verkligen inte hoppas ni gör för den suuuger, så heter den Kepping You a Fucking Secret. Minus fucking.
Chingchong på er!

Klockrena kommentarer han har dendär grabben asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0