Allt det vi är, är resultatet av det vi tänkt.

Härlig dag idag! (ja, jag känner mig ny på bloggandet efter sommaren så allt ni kommer få höra är just, min dag). Vi började vid nio och slutade 13, superskönt! Efter skolan gick jag och Alice till hennes pappas kontor för att plugga i en lugn miljö, man vågar ju liksom inte skoja och väsnas så mycket på ett kontor... Men vi satte oss i matsalen på översta våningen och där var det inget folk... så den idén sprack, men det gick bra ändå!
Finfin utsikt! Men konstigt nog fick det en inte att längta ut.. Vi hade det så bra där vi satt!

Mamma och lillebror sitter och kollar på Ullared... Finns det något mer tragiskt? Ja, faktiskt: att handla på Ullared... Så långt har det ännu inte gått! *Puh...!*
Nu ska jag dricka mitt mint-té och försöka få någon att lyssna på mitt föredrag i samhällskunskapen! Hopas att eran måndag varit bra, och ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0